Pastoral Witness
Home / Resources / Reflections / Pastoral Witness
Pastoral Witness
Ходження по воді - 08/15/19

Христос тільки міг ходити по хвилях морських, бо Він є Владикою сотвореного світу.Але Ап. Петро ходив по воді також, а він є людина. Сьогоднішнє Євангеліє про це докладно оповідає нам. Коли Христос молився, апостоли були в човні і цілу ніч боролися з хвилями та вітром, який кидав їхній човен то в один, то в другий бік. Христос, одначе, не забув про них. Вранці Ісус прямував до них, йдучи по воді, як по сухому. Апостоли злякались, але Христос сказав їм: “Це Я, не бійтесь!” Вони не впізнали Його. Одним з християнських привітань є “Христос посеред нас!” Дійсно, Христос є серед нас, але ми часто проходимо через життєві незгоди, печалі, не зізнаючи Його присутності.


If You Want to Walk on the Water Then Get Out of the Boat - 08/15/19

In this week’s Gospel lesson we find the Disciples of our Lord trapped in a storm. They find themselves in that storm because they have been commanded by the Lord to cross the Sea of Galilee. These men are following the will of the Lord and yet, we see them struggling against the storm. Have not we found ourselves in that place also? Have not we found ourselves in life’s storms and no matter how hard we try, no matter what we do; it seems that we cannot make it through?


DORMITION FAST: Why a Fast for Dormition? - 08/08/19

The Birth-Giver of God (Theotokos), the Virgin Mary, was “blessed amongst women,” and she was chosen “to bear the Savior of our souls.” Orthodox Christians consider her to be the Queen of all the saints and angels. Knowing that she is eternally present at the throne of God interceding for mankind, we pray for her love, guidance, and protection. Every year the Orthodox Church sets aside the first fourteen days of August in honor of the Virgin Mary. This fast period is climaxed on August 28th, when the Church gathers to celebrate the Great Feast of the Formation (Falling-Asleep) of the Birth-Giver of God.


Нагодування 5 тисяч - 08/08/19

Євангельське повчаня, яке читається у восьму неділю по П’ятидесятниці, своїм змістом вражає нас двояко, у двох аспектах. В 13-му вірші 14-го розділу Євангелії від Матвія згадано, що Ісус “відчалив човном у місце пустинне і самотнє. І почувши народ із міст пішов пішки за Ним”. Отже люди так прагнули чути Слово Боже з уст Спасителя, так прагнули отримати благодать Божу від нього на оздоровлення, що шукали за Ним і знайшли Його у місці “пустинному”, де Христос напевно шукав молитовного усамітнення після тяжкої вістки про відрубання голови Іванові Хрестителеві.


Про важливість тіла людини - 08/01/19

Коли ми читаємо євангельські уривки про те, як Христос воскресив мертвого або зцілив тіло людини, ми рідко замислюємося про те, що людське тіло означає для Самого Бога, Який створив його з любов'ю для вічного життя, і що воно мало б означати для нас самих. Якщо б наше тіло не було б Богові дороге, так само цінне і ніжно любиме Ним, як і наша вічна душа, Бог не став би зціляти тіло або піклуватися про його вічне життя після воскресіння мертвих.


We have met the enemy.... - 08/01/19

In today’s Gospel Reading, we hear of another example of the Pharisee’s malice toward Jesus- their response to His healing of a demon-possessed mute man. “He casts out demons by the ruler of demons!” In other words, they claim that Christ derives His authority over the demons from Satan. And they say this, even in light of the fact that Christ is “preaching the gospel of the Kingdom, and healing every sickness and every disease among the people.” Now, they obviously can’t find fault with the actions that He is taking, or their results- curing the blind, healing the sick, and the rest, so what is it, exactly, about Jesus that so makes them want to attack Him? Don’t they get it? How can they not see Him for Who He is? How can they possibly be so far off the mark? How can these Pharisees possibly be so…evil?


Шукайте Царства Небесного - 07/05/19

Епіцентром сьогоднішньої Євангелії є людська проникливість базована на розум. Євангелія починається словами: “Око то світильник для тіла”. Тут не йдеться про наше фізичне око, а про духовне око, яке називається “ноус” (з грецької мови) або мудрість душі. Іоан Дамаскин говорить, що “ноус” не є предмет який існує окремо від душі, тому що є найсвітла/чистіша частина душі. Ця свята мудрість народжує важливий елемент людського існування, а саме відповідальність. Іншими словами відповідальність є результат здорової душі. Що це означає?


OrthoAnalytika!
Weekly reflections by Rev. Fr. Anthony Perkins, pastor of St. Michael Ukrainian Orthodox Church in Woonsocket, RI. Click here>
See Also:

Strategic Plan

Prayer Books
Calendar 2019
Prayer Book

  

Mailing Address
Ukrainian Orthodox Church of the USA
P.O. Box 495
South Bound Brook, NJ 08880

Offices:
Ukrainian Orthodox Church of the USA
Metropolia Center
135 Davidson Avenue
Somerset, NJ 08873